Etiketter

, ,

Ja idag börjar jag på riktigt med mitt projekt som jag nog kommer kalla Off grid. jag är trött på att ha garderåberna fulla med saker jag alldrig använder och att leva med massor med saker runt mig och inte vara nöjd.

Jag länktar ut i naturen och nu ska jag komma ut dit.

Jag kan ju inte göra allt på en gång och eftersom at jag för några veckor sen gick igenom min garderåb och ränsade ut en Ikeakasse kläder så fortsätter jag där idag. Jag har innan tagit emot kläder från familj och vänner men det har slutat med att allt bara blir liggande och jag är nu trött på att det tar upp massor med platts och inte blir använt. Finns så många som kan ha nytta av dessa kläder.

Så Nu packar jag alla kläder jag inte använder i en Ikeakasse och går till min syster de hon inte vill ha lämnar jag till Uff eller vad de kallas idag.

Jag har dock 6 klänningar kvar och tänkte göra mig av med några fler men vet inte vilka ennu så dom får gås igenom en gång till när det är varmare och jag använder dem.

 

 

Förutom min klädrensning kommer jag rensa ut bland alla mina andra saker. Mitt mål är att jag bara ska ha det som är nödvändigt kvar och att jag eventuellt kan flytta in en period i de lilla hus som jag planerar att bygga. Räknar med att några saker blir kvar i lägenheten då jag har en sambo som inte alls har samma intresse som jag men min förändring kommer även påverka honom och förhoppningsvis positivt.

