Har även några målnignar i Akryll med inslag av andra material som jag tänkte att jag kunde visa upp.

Ekollon denan bild är målad på duk med akryl, gjord hösten 2010.

Detta var ett skolarbete i ettan, Det är olja på duk samt oja på papepr som sen klistrats på(draken).
Jag gjorde den inspererad av hur jag ser mig själv i världen och den var även med på Liljevaks ung vårsalong utställning.

Projektarbetet

Protjektarbetet Det har en egen blogg som är länkad bladn mina länkar där kan ni läsa mer om det.

Moons

Inspererad av den underbar natthimlen jag lyckades på till innan målade jag fler natthimmlar, här är en av dem.

Ibland måste man bar gå lös. Jag kladdade redigt med färgen är inte nöjd med målningen och lär måa över den men vad kul det är att få kladda loss ibland.

och sist men absolut inet minst, En pågående målnign vet inte vad kag sak göra så den vilar just nu, Akryl på duk gilarl denan bild men vet inte ennu vad den heter.